25
januari
2024
|
07:26
Europe/Amsterdam

Albert Heijn groeit op de zakelijke markt: aanbod voor de allerjongsten tot de alleroudsten

Samenvatting

Albert Heijn groeit op de zakelijke markt. Deze maand verlengt de supermarkt het partnership met kinderopvangorganisatie Partou en zijn er twee nieuwe organisaties aangesloten, Doomijn en Kind&Co Ludens. Daarnaast breidt Albert Heijn de pilot uit met zorgverlener Carinova. Zo werkt Albert Heijn vanuit de missie ’Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.’ ook op de zakelijke markt; van zorg en kinderopvang tot aan bedrijven en kantoren. De supermarkt bedient zo mensen in alle levensfasen van lekker en gezond eten: van de allerjongsten tot de alleroudsten die graag thuis willen blijven wonen.

Albert Heijn heeft een vernieuwende propositie voor zakelijke klanten. Waaronder beter af te stemmen bezorgmomenten, een laag minimum bestelbedrag en lagere bezorgtarieven. Daarnaast loopt de supermarkt voorop met het ‘beter eten’ aanbod, waarbij duurzaamheid en gezondheid belangrijke speerpunten zijn. Zo is Albert Heijn de grootste aanbieder van groente en fruit, biologische- en plantaardige producten, aangevuld met een groot aanbod zeer scherp geprijsde Prijsfavorieten. In de afgelopen twee jaar groeide het aantal zakelijke locaties met 70% en Albert Heijn verwacht de komende jaren door te groeien. 
 

Van de allerjongsten 
Al jaren is Albert Heijn een vertrouwde en inspirerende partner voor kinderopvangorganisaties. Met de verlenging van het contract met Partou en de toevoeging van Doomijn en Kind&Co Ludens is Albert Heijn de grootste leverancier van kinderopvangorganisaties in Nederland. Zo bevoorraadt de supermarkt bijna 5000 locaties. 

"Wij zijn heel blij met Albert Heijn als partner", aldus Ron Mulder Manager Inkoop bij kinderopvangorganisatie Partou. “Zij ontzorgen ons met het uitgebreide, voedzame en gezonde aanbod en de zekerheid dat boodschappen de volgende dag worden geleverd. Daardoor kunnen wij ons concentreren op onze belangrijkste taak: het zorgen voor de kinderen. Daarmee draagt Albert Heijn bij aan een veerkrachtige en vitale nieuwe generatie."
 

Tot de alleroudsten 
Ook breidt Albert Heijn de pilot met thuiszorgorganisatie Carinova verder uit. Deze organisatie maakt het mogelijk voor ouderen om zo lang mogelijk prettig thuis te kunnen wonen. Albert Heijn draagt hieraan bij door mensen thuis te voorzien van lekkere en gezonde voeding. Mensen bepalen zelf wat ze willen eten en of ze dat kant-en-klaar, in een verspakket of in losse ingrediënten willen ontvangen. Zo kunnen mensen zelf bepalen wat het best bij hun situatie past. Vervolgens worden de boodschappen afgeleverd in de keuken, zodat mensen makkelijk voorzien zijn van betaalbaar en gevarieerd eten en zo goed langer zelfstandig kunnen blijven. 

“We waarderen onze zakelijke partners, zijn trots op de jarenlange samenwerking met hen en op de mooie mijlpalen en resultaten die we samen halen,” aldus Rob Heesen, Directeur Business Development & Partnerships bij Albert Heijn. “Met de groei in de zakelijke markt zijn wij in staat een nog bredere groep klanten te helpen met een gezondere leefstijl.”

Zakelijke klanten van Albert Heijn kunnen achteraf betalen en hebben toegang tot meer dan 100 voordeelbundels. Al vanaf €50 kunnen de boodschappen de volgende dag bezorgd worden tegen een bezorgtarief vanaf €1.95. Voor meer informatie over AH Zakelijk ga naar www.ah.nl/zakelijk