17
februari
2022
|
09:54
Europe/Amsterdam

Albert Heijn wint 3 Gezonde Innovatie Awards

Campagne ‘Gezond koken onder de 2 euro met Prijsfavorieten’ en AH Volkoren bollen uitgeroepen tot winnaars

Samenvatting

Albert Heijn is tijdens de uitreiking van de Gezonde Innovatie Awards in meerdere categorieën in de prijzen gevallen. De campagne ‘Gezond koken onder de 2 euro met Prijsfavorieten’ is met twee awards bekroond; zowel consumenten als de vakjury verkozen Albert Heijn tot winnaar in de categorieën ‘producten’ en ‘initiatieven’. Daarnaast is het product ‘AH Volkoren Bollen’ door consumenten verkozen tot winnaar binnen de categorie ‘producten’. De Gezonde Innovatie Awards, georganiseerd door Foodlog en Foodpersonality, zijn een complimentenprijs voor producten en initiatieven die bijdragen aan een gezonder eetpatroon.

Gezond en betaalbaar
Albert Heijn gelooft dat eten een doorslaggevende rol speelt bij alles wat je doet om lekker in je vel te zitten. De AH Volkoren bollen en de campagne 'Gezond koken onder 2 euro per persoon met Prijsfavorieten’ dragen bij aan de missie van Albert Heijn om samen beter eten bereikbaar te maken. De volkoren bollen dragen door een hoger vezelgehalte bij aan een gezondere keuze. De campagne ‘Gezond koken onder 2 euro met Prijsfavorieten’ laat zien dat gezond eten betaalbaar kan zijn. Voor iedereen.