Zaandam,
05
mei
2017
|
08:00
Europe/Amsterdam

‘Schoolcampus’ bij Albert Heijn

Vooruitlopend op het schooljaar 2017-2018 brengen Albert Heijn en Ronald van Zetten - die met V&D Concepthouse een aantal elementen van het voormalige V&D nieuw leven inblaast - de Schoolcampus terug naar schoolgaand en studerend Nederland. Vanaf 8 mei trapt de Schoolcampus bij AH af met de agenda's als start van het schoolartikelenseizoen2017-2018. Vervolgens is vanaf eind juni de volledige collectie verkrijgbaar in de grootste winkels van Albert Heijn.

Deze collectie bestaat uit agenda’s, kaftpapier, schriften, schrijfgerei en alle andere benodigdheden voor het nieuwe school- en collegejaar dat eind augustus begint. Naast de bekende merken zoals Martin Garrix, Dylan Haegens, Paul Frank, Supertrash, Pip, Playstation, Pimpelmees, Replay, is ook een collectie met eigen signature verkrijgbaar. De thema’s dit jaar zijn o.a. Fun, Candy, Rock On, Neon, Bohemian, Kraft en Pink Cloud. De Schoolcampus bij AH is hiermee de meest uitgebreide aanbieder van schoolspullen in Nederland.

Marit van Egmond, commercieel directeur bij Albert Heijn, vindt het een logische stap: “We onderzoeken continu welke nieuwe producten en diensten we kunnen aanbieden in onze winkels. Dat doen we al 130 jaar. Uitgangspunt hiervoor is dat het producten zijn die dichtbij onze klanten staan. Een groot gedeelte van onze klanten heeft schoolgaande kinderen, gaat zelf naar school of zit in de collegebanken. We willen hen een aantrekkelijke keuze aan schoolspullen bieden.

Ronald van Zetten: “Schoolcampus is een waardevol concept dat erg werd gemist in 2016. Daarom zijn we verheugd te kunnen melden dat Albert Heijn en V&D Concepthouse de handen ineen hebben geslagen om deze jarenlange traditie op een nieuwe manier voort te zetten. Het is met trots dat we deze collectie kunnen presenteren in de grootste supermarkt van Nederland.