Zaandam,
01
mei
2017
|
16:18
Europe/Amsterdam

Zet je product in de spotlights op de Albert Heijn Podiumdag 2017

Op 7 juni wordt voor derde keer op rij de Albert Heijn Podiumdag georganiseerd. Hét moment bij uitstek om als potentiële leverancier met Albert Heijn kennis te maken, en andersom natuurlijk. De inkopers van Albert Heijn zijn continu op zoek naar mogelijkheden om het aanbod in de winkels uit te breiden, en dit aanbod steeds verser, lekkerder, gezonder en duurzamer te maken. Zij houden deze dag vrij om zich te laten verrassen door een groot aantal vernieuwende en onderscheidende producten. Inschrijven kan tot en met 26 mei 15:00 uur .

Nieuwsgierig naar nieuwe producten

Marit van Egmond, Commercieel Directeur bij Albert Heijn: Ik ben altijd enorm nieuwsgierig naar allerlaatste ontwikkelingen. De podiumdagen zijn een perfect platform om al die mooie innovaties te ontdekken. Voor nieuwe producenten en leveranciers een prachtkans om bij ons op het schap of in de online shop te komen. Afgelopen jaren waren de podiumdagen echt een succes, meer dan zeventig producten hebben op deze manier ons assortiment verrijkt. Ik kijk dan ook reikhalzend uit naar de komende editie.

Speeddates & workshops

In speeddates van 15 minuten kunnen leveranciers kennismaken met de category en inkoop managers van Albert Heijn en vertellen waarom hun product niet gemist kan worden op het schap. Naast de speeddates zijn er ook workshops over logistiek en kwaliteit.

Pak het podium op 7 juni

De podiumdag vindt plaats op woensdag 7 juni op het hoofdkantoor in Zaandam. Voor meer informatie over het programma, de uitgangspunten voor deelname én natuurlijk het inschrijfformulier, ga naar www.ahpodiumdagen2017.nl .