Zaandam,
20
april
2018
|
10:37
Europe/Amsterdam

Albert Heijn meest duurzame supermarktketen van Nederland

Ontvangt Sustainable Brands Awards 2018 van Nederlandse consument

Voor de tweede keer op rij heeft de Nederlandse consument Albert Heijn uitgeroepen tot meest duurzame supermarkt van Nederland. Dat werd bekendgemaakt tijdens de uitreiking van de Sustainable Brands Awards 2018 in Amsterdam. De Sustainable Brand Index is een jaarlijks onderzoek onder 5.000 Nederlandse consumenten naar hun beoordeling over de duurzaamheid van bekende merken in Nederland. Vorig jaar viel Albert Heijn ook al deze eer toe in de categorie supermarkten.

Namens Albert Heijn nam Marit van Egmond, Commercieel Directeur bij Albert Heijn de prijs in ontvangst: “We zijn erg trots en natuurlijk vereerd om voor de tweede keer op rij deze consumentenprijs te winnen. Het is de waardering van de Nederlandse consument voor alle inspanningen van onze telers en boeren, onze leveranciers en partners. Samen met al onze medewerkers zetten we elke keer stappen voor een meer duurzame samenleving. Vanuit onze rol en ambitie willen we bovendien onze klanten elke dag inspireren en helpen om gezondere en duurzamere keuzes te maken."