20
februari
2023
|
09:03
Europe/Amsterdam

Aantal Prijsfavorieten stijgt naar meer dan 1800

Topkwaliteit en altijd laaggeprijsd-assortiment uitgebreid

Samenvatting

Albert Heijn breidt het aantal Prijsfavorieten weer verder uit, naar meer dan 1800. Deze eigenmerkproducten van topkwaliteit en altijd laag geprijsd zijn te herkennen aan het blauwe duimpje. Zo helpt Albert Heijn klanten altijd voordelig uit te zijn voor alle dagelijkse boodschappen, voor ieder moment van de dag en voor het hele huishouden.   

Albert Heijn voegt vanaf deze week weer 100 extra Prijsfavorieten toe. Hiermee zijn er meer dan 1800 in de winkels verkrijgbaar. De nieuwe Prijsfavorieten maken het nog makkelijker om kwalitatief en voordelig uit te zijn voor alle dagelijkse boodschappen, voor ieder moment van de dag en voor het hele huishouden.  

Nieuw zijn onder andere op ontbijtgebied AH Frisse Broodspread, AH Geroosterde Muesli Zaden en AH Oranje Marmelade. Als tussendoortje de AH Fruitreep appel & bosvruchten en voor het avondeten kunnen klanten de AH Tomaten gezeefd pasata en AH tomaten fijngesneden knoflook in huis halen. Voor elke maaltijd op elk moment van de dag zijn er lekkere Prijsfavorieten. Ook op persoonlijke verzorging zijn er Prijsfavorieten toegevoegd, waaronder babydoekjes en shampoo. En voordelig reinigen kan met AH viscosedoekjes, de AH fleece stofdoek en AH vloeibare zeep. Daarmee zijn er voor alle dagelijkse boodschappen voordelige Prijsfavorieten. 

Klanten weten de eigenmerkproducten van Albert Heijn en specifiek Prijsfavorieten te waarderen voor zowel de topkwaliteit als de voordelige prijs. 

Probeerkorting van 25% op Prijsfavorieten 
Prijsfavorieten staan vanaf deze week extra in de schijnwerpers. Tijdens de campagne die vier weken loopt, krijgen alle klanten iedere week op drie Prijsfavorieten een probeerkorting van 25%. Zo kunnen ze op een laagdrempelige manier de goede kwaliteit ervaren.  

Henk van Harn, directeur merchandising en sourcing bij Albert Heijn: “Wij vinden het bij Albert Heijn belangrijk dat klanten hun dagelijkse boodschappen voordelig kunnen blijven doen en wij willen ‘Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.’. Dat is onze missie. Ik ben blij dat we ons Prijsfavorietenaanbod opnieuw verder uitbreiden en dat klanten met de probeerkorting de kwaliteit kunnen ervaren. We zitten nu op maar liefst meer dan 1800 Prijsfavorieten, dat is vaak meer dan het aantal producten dat je bij een gemiddelde discounter in totaal vindt.”  

Verrassend voordelig  
Naast Prijsfavorieten heeft Albert Heijn nog meer in huis om voordelig boodschappen te doen; er zijn wekelijks honderden Bonusaanbiedingen en met de Bonus Box en Mijn Albert Heijn Premium krijgen klanten nog meer korting. Via ah.nl, de app en de Allerhande biedt Albert Heijn klanten tijdens de campagne volop tips en inspiratie hoe klanten lekker, gemakkelijk en gezond kunnen koken met Prijsfavorieten. 

Erkenningen 
Prijsfavorieten worden vaak bekroond voor hun kwaliteit en smaak. Zo zijn al diverse producten ‘Beste Product van het jaar’ geworden en door de Consumentenbond als beste getest.